קורונה במספרים (קצת אחרים!)

כולנו התמכרנו למספרי הקורונה: כמה חולים בארץ, כמה מחלימים, כמה מונשמים, כמה בכל מדינה, מה היחסים, האחוזים – לרגע, מדינה שלמה התעסקה במתמטיקה כאילו כולם פה סתתיסטיקאים מדופלמים.

ואנחנו? אנחנו מכורות למספרים כבר שנים! אז הנה קצת מהם מנקודת מבטנו.

בכנות, כמעט והעלנו לכאן פוסט עם צילומי מסך של החזרי השקעה מטורפים שחלק מהלקוחות שלנו חווים בשבועות האחרונים.
אבל זו לא ממש חכמה לעסקים שכבר שוחים איתנו שנים בים האיקומרס… שמשקיעים בעבודת קמפיינים במהלך כל השנה, ובניית המותג שלהם.

הנה בכל זאת כמה דוגמאות, בכל זאת גם לנו מגיע לטפוח לעצמנו על השכם, כי כן עשינו משהו טוב אם כעת קוצרים ככה את הפירות:

הנה לקוח שהחזרי ההשקעה שלו בשוטף נעים בין 1:8 ל 1:12 בתחום האופנה.
אלה החזרי ההשקעה שלו מהקמפיינים בזמן קורונה:


הנה לקוחה שהחזרי ההשקעה שלה בשוטף 1:7-1:12 בשיא, שעוסקת בשיווק מזון.

אלה החזרי ההשקעה שלה מהקמפיינים בזמן קורונה:

לקוחה מתחום צעצועי ילדים, החזרי השקעה שוטפים של 1:5-1:8. הנה מה שהקורונה והקמפיינים עשו עבורה.

עכשיו תראו, כבר שנים שכל אחד מהעסקים האלו משקיע בבניית המותג שלהם, בבניית קהל שרוכש ואוהב לרכוש אונליין, ובשוטף כשהשוק רווי בתחרות כל אחד והמגבלות שלו (לפעמים תשתיות אתר לא טובות, לפעמים החלטות כלכליות כאלה ואחרות), הם עדיין היו מוכרים. אבל מה שהקמפיינים עשו עבורם – ניתן לראות בהחזרי ההשקעה המטורפים שכעת הם קוצרים.

אבל התכנסנו פה לקייסטאדי קצת אחר – מה קרה לכל העסקים שלא נמצאים פה בסושיאל עם איקומרס במהלך השנה?
שכל ההכנסות והמכירות שלהם נעשות בשטח והקמפיינים נועדו להגברת אוורנס?

הנה דוגמה מעולה של לקוח ותיק שלנו – שבוע לתוך משבר הקורונה עמדנו מול מצב של סניפים ארציים סגורים ונעולים ללא פלטפורמת איקומרס קיימת – רק ברנד.
זה הרגע שנחישות ישראלית באה לידי ביטוי, לא אנחנו ולא הלקוח – לא הרמנו ידיים.

חברנו למתכנתים מדהימים שהקימו אתר מכירות מושלם תוך שבוע וקצת (!!) ובמקביל הקמנו קמפיינים וניסחנו קריאייטיב שהתמקדו בהבאת טראפיק ולידים – לקהל הלקוחות הנאמן במטרה לייצר ולייצב תזרים.

לאור העובדה שמדובר במוצרים יקרים יחסית, פיזית גדולים, וכאלה שצריך להגיע לחוש ולראות, מוצרים שלא נוהגים לרכוש אונליין היה פה חשש.
אבל אנחנו הרגשנו שזה יהיה נכון, שהקהל ממש צריך את הפתרון הזה.

כבר בשבוע הראשון החבר'ה הצליחו למכור טלפונית ללקוחות ולייצר מעל ל – 100,000 ש"ח דרך לידים באתר – כשכל הסניפים של הרשת סגורים, ובהשקעה של 1,200 ש"ח!! 

עוד לא התחלנו להדליק מבערים על האיקומרס, ועם תקציבים כ"כ קטנים לעומת שאנחנו מכירים, וזה רק הוכיח לנו כמה השקעה בבניית מותג משתלמת ועובדת.

עוד נוכחנו לדעת שזה אף פעם לא מאוחר מדי לקפוץ לים האיקומרס, מקסימום נזרוק לכם גלגל הצלה 🙂
זה הזמן להזכיר ללקוחות שאתם קיימים, ולמה הם צריכים להמשיך לרכוש אצלכם אונליין גם כשהרחובות ייפתחו והסגר יסתיים.

מוזמנות.ים להתייעץ איתנו על כל דבר, נשמח לעזור לכם להרים את התשתית אונליין שלכןם!!

תגובות

Recommended Posts