פרסום באינסטגרם: מודעות קרוסלה

נכתב על ידי
תחת הקטגוריות: Uncategorized

לפני מספר חודשים התפרסמה הודעה מטעם פייסבוק שפרסום באינטגרם הולך להיות חלק בלתי נפרד מהפיד האינסטגרמי שלנו. הפרסום באינסטגרם אמור להיות הרבה יותר חוויתי, אסטתי, מושך ומוקפד ממה שאנחנו רגילים לראות ברשתות אחרות.

כמה חודשים אחרי, ואנחנו יכולים לראות שלא רק שהפרסום באיסטגרם מתרחב משמעותית למדינות נוספות, סוכניות נוספות ועסקים נוספים, אלא הוא מתחיל לקבל כלים ייעודיים עבורו. מלבד הקידום הנקודתי של תמונה אחת או כמה תמונות נפרדות, הוכרז סוג המודעות שהותאם בדיוק עבור הפלטפורמה. כזה שיאפשר למותגים לספר סיפור שלם ולא להראות רק פריים אחד ממנו.

סוג המודעות הזה מוכר לנו בצורה מסויימת מפייסבוק והוא נקרא 'מודעות קרוסלה' (carousel ad). מודעת קרוסלה, כמו שאנחנו מכירים אותה מפייסבוק, היא מודעה המורכבת ממספר אימג'ים, או מספר תתי מודעות, שמאפשרת לגולש לדפדף בין המודעות השונות. הייתרונות כמובן הם אדירים, ולצד העבודה שמודעות קרוסלה מגדילות משמעותית את סיכויי ההקלקה של הגולש (יותר מודעות ארוזות יחד, סבירות גבוהה יותר לרלוונטיות), הן גם מאפשרות לנו להציג קריאייטיב בצורה טובה ומשכנעת יותר.

המודה מעט שונה מזו של פייסבוק, והיא מוגבלת לעד 4 תמונות (להבדיל מה-5 בפייסבוק) וכמובן שגם הניראות של התמונות שונה מזו שמוצגת בפייסבוק. בנוסף, המודעה תכלול גם call to action בדגומת כפתור learn more.

ברשת ויזואלית לחלוטין, התמונה הופכה להיות כלי משמעותי הרבה יותר. המודעה, או התמונה, צריכה להיות מוקפדת הרבה יותר, אסטתית הרבה יותר, וכזו שחייבת לתאום בצורה מושלמת את הפיד של הגולש. יהיה מאוד צורם לראות מודעות חובבניות, פשוט כי מדובר על פלטפורמה מבוססת תוכן ויזואלי ואיכותי – וכל סטייה מהקו האחיד והמדויק של אינסטגרם, תהיה צורמת מצד אחד, ומביכה מהצד השני.

כחלק מהשקת המוצר החדש של פייסבוק, שלוש חברות בינלאומיות בינהן HP וטויוטה יצרו קמפיינים מבוססי אינסטגרם תוך שימוש במודעות הקרוסלה החדשות. זו התוצאה:

תגובות

Recent Posts