קייסטדי – איך הצלחנו להכפיל הכנסות ולהגיע לשיא מכירות למותג חדש שרק נכנס למשרד בזמן בחירות.

אחד החששות הגדולים של לקוחות בהחלפת משרד דיגיטל היא שתמיד, בישראל, עוד רגע מגיע חג. מותגים מתקשים לדמיין איך עוברים משרד, מעבירים את ה DNA  של העסק למשרד חדש שיצטרך להתחיל הכל מההתחלה, ללמוד [...]

פסח 2019 בסטוריז

אם אתם מותג, ובמיוחד אם אתם מוסד שפסח הוא אחד מהתקופות הכי משמעותיות שלו בשנה מבחינת מספר מבקרים, זה הזמן להסתכל על האסטרטגיה שבניתם ל-2019 ולשאול את עצמכם, האם לקחתם בחשבון שתצטרכו לעשות השנה [...]

המתכון לפוסט הנשגב: 6 השלבים שכל מנהל.ת מדיה חייב.ת לעבור בדרך לכתיבת הפוסט המושלם.

האם 6 התנאים האלו מתקיימים בכל פוסט שעולה בעמוד של המותג שלכןם? בדקו את עצמכןם. אם יש משהו שאני לא אוהבת זה מדריכי How to. אבל לאחר 6 שנים בתחום, כ 150 מותגים שעברו תחתי, מרצה במכללת ספיר ללימודי [...]

רימרקטינג מתקדם בפייסבוק: איך השגנו ללקוח החזר השקעה של 1:76

בחירת הקהל הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר בכל קמפיין. פייסבוק מציע לנו כמעט כל פתרון אפשרי להגעה לקהל הנכון ביותר והרלוונטי ביותר, אבל הפתרונות הטכניים האלה הם רק הכלי בסופו של תהליך חשיבה מורכב [...]

סטורי טלינג בפייסבוק ואינסטגרם: איך פילוח נכון הופך לחלק מהקריאייטיב?

לפני מספר שנים שוק הפרסום התהפך והדיגיטל הפך לזרוע המובילה בכל הקשור לחלוקת העוגה התקציבית. המגמה הזאת ממשיכה, ומה שנתפס בעבר כ-'דיגיטל' מקבל את העומק הראוי לו עם פירוק מלא של הפעילויות השונות, [...]